Ultimele filme :

I Am David - Eu sunt David (2003) online subtitrat


I Am David 2003 Eu sunt David Film Online Subtitrat HD Gratis VK

I Am David urmareste aventura unui baietel de doisprezece ani care evadeaza dintr-o tabara de prizonieri din Europa de est si realizeaza o incredibila calatorie spre libertate. Plec?nd numai cu o busola, o p?ine si o scrisoare secreta pe care trebuie sa o duca ?n Danemarca, David nu-si imagineaza odiseea dramatica ce urmeaza.
David ajunge ?n Italia, dupa care ?n Elvetia unde o ?nt?lneste pe Sophie (Joan Plowright), cea care ?l va ajuta sa gaseasca ?n cele din urma cheia identitatii si destinului sau.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Server 1 - Subtitrat HD 720p 
 
Distribuie film :

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011. Filme Online Gratis - All Rights Reserved // Recomandam Articole despre frumusete